and i say to myself, what a wonderful world.

Måndag, 21.06, återigen efter äventyr: sängen.

Även fast det inte är så speciellt att fylla år, något som jag kommit fram till efter 17 år, så är det riktigt underbart med alla grattis hälsningar man får från alla möjliga personer! Tänk att så många människor (både folk jag träffar jämt och folk jag inte pratat med på flera år) tänker på att gratta mej idag. Riktigt, riktigt glad gör det mej.

När vi födelsedagsmiddag på OT (min födelsedag, mitt val) tidigare fick jag ett presentkort av de som jobbade där. Helt sådär bara. Något som förmodligen kommer få mej att bli lika lycklig och le varje gång jag tänker på det.

Det är sånna gester, sånna logginlägg på facebook, sånna sms och sånna härliga människor som gör det riktigt värt att fylla år. Tack till er alla stört bra människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0