det bor en liten twilight-nörd i oss alla, och det vet du.

Hittade nyss två roliga hood-tröjor som jag vill ha. Den finns på här. Lite över min budget, men man kan ju ha tur att nån mångmiljonär råkar klicka in här, klicka in på sidan, klicka in dessa tröjor och sen klicka hem dem till mej. Man vet ju aldrig.



Vill bara hälsa till Katrin att det är bäst att hon går och lägger sej nu så hon är pigg och fräsh imorn. Kanske bäst att ta det på ett språk som hon fattar....
Katrin:
Ded är besd om du såver nu. Jag ved besd, og ded ved du. Bara så du ved så får du skjöpa tröjorna dil mej, jag blir inde så jedearg.

Nåväl (mitt nya favvo-ord), nu är klockan alldeles för mycket och jag själv ska vara pigg och fräsh imorn. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: katrin

jag har redan köbd dom. jag dar med dom dil sgolan imorgon.

2010-02-01 @ 00:15:58
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: anne

Finns de i min storlek?

2010-02-01 @ 19:01:57
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0