mitt öra kliar när jag äter nötter.

Jag lyssnar på: stört bra musik.
Jag pratar: alldeles för mycket om alldeles för ointressanta saker.
Jag tycker om: att leva, det är så kul.
Jag avskyr när folk: är själsdödande.
Mina närmaste vänner är: superduper coola och bra.
Kärlek är: viktigt.
När jag borstar tänderna: får jag ont i tandköttet.
När jag lagar mat: är det antingen mackor eller gi/iso.
Jag är rädd för: stora spindlar och skräckfilmer.

Den värsta känslan är:
misslyckande, besvikelse och ingenting.
Den bästa känslan är: så stört skön.
Jag är bäst på: att gå.
Jag är sämst på: att städa (kul svar, tack jag vet).
Om jag var ett djur skulle jag vara: en gosig katt.
Om jag va en insekt skulle jag vara: en fjäril som aldrig dör.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en diskmaskin, för den är älskad av alla.
Jag kommer alltid att vara: som jag är precis då.
Det finaste som finns är: sommarglädje delat med bra folk.


I sommar: NJUTA!
Sist jag grät var: ganska länge sen.
Jag kan: göra ett konstigt ljud med tungan och läppen.
Jag kan inte: 100% korrekt utföra den nya segerdansen.
När jag vill tänka går jag: och lägger mej i sängen och drar igång lugn musik.
När jag bakar så bakar jag: nått åt chokladhållet.
Min mobiltelefon är: min urläckra iphone.
När jag vaknar på morgonen: vill jag dö.
Innan jag går och lägger mig: kollar jag alltid på nått, scrubs eller family guy typ.

Just nu tänker jag på: hur deprimerande kallt det är ute och hur länge det är kvar till sommaren.
Bebisar är: söta när de sover.
Idag har jag: frusit ihjäl 5 gånger.
Ikväll ska jag: sova.
Imorgon kommer jag: antagligen göra nått askul.
Jag vill verkligen: åka till London.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0