övningskör.

Efter att jag, mamma och Josef varit och fredags-mys-fikat på caféet här i Oppeby så ville jag övningsköra. Det gick ju ganska bra och så till en början. Sen när jag stod i en korsning och skulle starta så fick jag verkligen inte bilen framåt.... Vad jag än gjorde så fick jag motorstopp.. Inte nog med det, typ 2 bilar och en arg buss kom bakom och stressade på som 1000an. Tillslut tog mamma över ratten och vi kom därifrån.

Inte nog med det.. Det hände en gång till! Fast den gången lyckades jag faktiskt köra därifrån själv.

Som den vana bilföraren jag är lirkade jag smidigt upp mobillen ur jackfickan och bad mamma ta en bild på mej när jag kör... Resultatet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0