stamp on the ground.

Nu sitter jag här hos Katrin och äter ..... frukost. Idag ska jag fota en himla massa innan lunch. Tyvärr märkte jag, när jag kollade ut genom fönstret, att solen har spårlöst försvunnen, awesome! Hur som helst, som Linda brukar säga: Det löser sej, det ordnar sej.

På fredag ska jag tillsammans med den andra systern (sten)hård och MoLiNi konsult åka till Stockholm och äga sönder grease-style! Mamma sa nått om att "inte spendera 1000 lappar på shopping" "Yeah right" svarade jag och var stört cool, som vanligt.

Nu ska jag äta vidare och stirra på Katrin. Hejdå!

P.S. Katrin har en (hela) 4 låtar lång spellista på spotify... Låtarna går om och om.. och om.. och om.. och om igen..... D.S.

Kommentarer
Postat av: cool

erkänn att du gillare...

2010-03-17 @ 13:44:42
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0