sju saker om mej.

"Som mottagare av en award ställs det en del krav på en och denna gång är det följande":

-Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
-Tacka och länka till den du fick priset av.
-Skriva 7 saker om dig själv.
-Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.

Tack så mycket Katrin D. Berndt för den här fina awarden. Du betyder <3 (lurad) (haaa)

Sju saker eller sju sanningar om mig:

1. Att köpa grejer gör mej lycklig. Att använda mina nya grejer gör mej ännu lyckligare. Speciellt när det gäller skor och kläder. Att få komplimanger för mina nya saker gör mig också lycklig. Allt som handlar om nya saker bringar mej helt enkelt lycka.

2. Jag kan blir sådär töntigt, le-så-jag-typ-får-kramp-i-käken-och-dö när folk gör snälla saker, säger snälla saker eller jag vinner (som exempel en resa till bryssel).

3. Jag älskar att ge presenter. Däremot tycker jag att det är jobbigt att lämna över presenterna. Det är själva delen när man letar och hittar det perfekta och man vet att personen kommer bli glad som är det bästa.

4. Jag oroar mej för framtiden när folk som aldrig kännt mej med min "gamla näsa" får reda på att jag har opererat mej.

5. Även fast jag trivs på gymansiet med min klass, längtar jag så att jag nästan dör tills jag tar studenten så jag kan åka iväg och leva.

6. Jag älskar saker, och ännu mer, att ha mycket av sakerna jag älskar. Jag nöjer mej inte med ett par Converse, utan måste ha närmare 20. Jag kan inte bara ha ett iPhone skal, utan måste ha typ 10. Tydligen så nöjer jag mej inte heller med att ha en MacBook 13" utan måste ha två.

7. Jag är väldigt tjejig vid vissa punkter. Sådär fnissig jobbig ibland. Jag älskar saker som glittrar också. Jag kan vara på halvtaskigt humör och så går jag in i en affär där allt glittrar, så kommer jag vara på bra humör när jag går därifrån. Sen tycker jag också att det är jobbigt att ta emot komplimanger, vilket pappa tycker är en väldigt tjejig egenskap. (Då svarar jag typ "men jag har alltid varit så". Smart, verkligen, för jag menar, jag har ju inte alltid varit tjej...)

Eftersom K.D.B tog alla mina vänner har jag bara en vän kvar och det är.. dudududu... REBECCA!

Kommentarer
Postat av: En rasande Kungsörare

"En vän kvar".......................................................................................

2010-11-16 @ 13:43:30
Postat av: anne

Du är väl bra på att svara med "tack!" för komplimanger tycker jag!!!

2010-11-24 @ 09:02:38
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: frida

kan inte heller nöja mig med ett par converse, eller femton jackor jag måste ha tuuuuusen!!

2010-12-25 @ 23:31:37
URL: http://hallonklubba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0