stockholm-köpenhamn-washington

Vår resa började med att klockan ringde och jag trodde någon drev med mej. När jag tyvärr insett att det faktiskt var sanning så tog jag tag i mej själv och vi åkte till Arlanda. Vi flög till Köpenhamn där vi sitter nu i fet-loungen där allt är gratis. Himla tur att ha en pappa som flyger över 40 gånger per år.

Planet mot DC åker runt 12... så det är alltså typ 3 timmar kvar. Vi anländer till USA 12. Konstigt...

Danska är btw så himla fult... När man pratar så låter det verkligen som att man vägrar svälja gröt och när folk skriver ser det ut som de har failat med att skriva svenska. Jag skrattade en timme åt en skylt där det stod "Hvor hurtigt vil du helt hjem?". Danskar är så hurtiga... Josef skrattade en timme åt att ett plan flög till Bergen aka upp i bergen.

Nu ska jag kolla på Chuck.

Kommentarer
Postat av: anne

Hoppas ni får en härlig resa!!!

2010-10-02 @ 10:05:04
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0