göteborgs internationella filmfestival.

Idag åker vi till Göteborg för att gå på filmfestivalen. Jag är lite nervös, mest för att jag alltid tror att jag kommer glömma nått väldigt viktigt. Bajsbussarna är bajshål så jag kommer vara tvungen att vänta på tågstationen i 400 timmar (typ 30 min).

Jag tänkte igår att jag skulle uppdatera min ipad så jag kunde installera svenskt tangentbord på den så den blir lättare att plugga på. Tror ni det funka? NEJ. Så nu vet jag inte om jag ska ta med min dator eller min ipad..... ååh alla dessa svåra beslut.

Hursomhelst, ha det bra, ta det lugnt och äg sönder.

xo


Kommentarer
Postat av: anne

Hoppas ni har det riktigt kul!



Och kom ihåg-Göteborg ligger i det civiliserade landet Sverige, det mesta viktiga finns till försäljning även där! ;)

2011-02-05 @ 20:21:31
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: cool

jag vet.... men jag har inga planer på att plugga till det hahah. för jag har iNGEN aning om vad det är för texter vi har prov på ^^

2011-02-08 @ 23:12:51
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0