Hej Bloggen!

Jag saknar den tiden då jag faktiskt uppdaterade då och då... och den tiden då den enda anledningen till att jag uppdaterade inte var för att jag sitter vid pappas dator med skrivbordet i knät och det är så skönt att skriva på hans tangetbord... Nåväl, vad ska jag göra.. Vi går alla vidare då och då...

Påtal om pappa så fyller han 50 på onsdag. Ofta man fyller 50 liksom, så himla ute.... "Tyvärr" innebär pappas födelsedag att jag måste vara ledig från skolan... Åh nej, synd, verkligen... HEEEEeeeheheh..¨
Okej...
Igår var det ESC och Sverige vann inte... så himla ovärt. Men Eric Saade är min nya bby och Danny är också nånstans där uppe... "Synd" att Eric Saade kommer till Rille Effe Emme festivalen som är om en vecka.. hööööh..
Nu ska jag sluta skriva på det här lite för intressanta inlägget och känna mig dum för att jag inte pluggar.... Men jag är egentligen för cool för att bry mig, vad spelar det för roll att vi har Matte C nationella på fredag liksom.. Heeeh...
På återhörande!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har just nu en badmintonfrågestund i min blogg! Det skulle vara guldvärt om du frågade en fråga där:)

http://diktobild.blogg.se/2011/june/fragestund-om-badminton.html

Kram!

2011-06-16 @ 01:34:10
URL: http://diktobild.blogg.se/
Postat av: Ester

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 @ 19:12:32
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Ma

Jag saknar också den tiden då du bloggade...

2011-08-06 @ 15:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0