jag är en dålig människa.

Kännturk fyller år idag och jag(/vi) har inte firat honom ett endaste dugg "/

Nu sitter jag här deppig och härlig (av andra anledningar än kännturk ;) ) och vet inte vad jag ska göra med mej själv eller nått. Jag orkar inte! GAAAAH! Jag vill bara kolla på Twilight i bra kvalité men inte själv och Katrin åkte hem heute efter deutschnationella "/ Jag gjorde bajs-no-provet allena och det var en av de värsta/pinsamaste/konstigaste lektionerna/proven jag varit med om .. HM! Ialafal önskar jag att Kittykatt var hääär nu! twilighttwilighttwilighttwilight. Håååå... Durudurudurudurudu ........
Cooling Arshavinal (- Shavi) spelar match idag men vi har keine canal+ och jag trodde jag skulle ha bättre saker för mej (aka viktigare) så jag inte hann kolla, men jag är färdig med det nuuu ..... DUUURUDURUDUR.. Cathy svarar inte på mina sms heller nu för tiden .. hon hatar mej väl .. helahelatiden .. HÖHÖHÖÖH ... booooooring x-mas ...... vaaad ska jag göra?????
Jag vill still Stackhalm jetzt!

Om du-pinige-människa ser detta (och inte hatar mej ...... ) bör du veta: jag har ny infårmejchon om syberspejs som jag tror jag ogillar .... importantimportant!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0