lista.

UTRUSTNING

Vad har du för kamera? Samsungs GX-10 och en kompakt
Systemkamera eller kompaktkamera? både och
Hur många GB minne har du? 1 på båda tror jag - måste fixa större
Fotar du med RAW eller JPEG?  jpeg
Vad är roligast att fotografera? människor blir roligast bilder, men det mesta är lika kul
Vilket är ditt bästa objektiv? har bara två, gillar båda
Hur många objektiv har du? 2
Har du tappat bort något objektivlock? tappat och hittat, tappat och hittat osv.
Vad blir ditt nästa inköp? fisheye, vidvinkel och diverse linsskydd
Har kameran något namn? "min systemkamera" funkar alltid
Vidvinkel eller zoom objektiv? har aldrig testat vidvinkel, så kan inte svara utan att ljuga

BILDBEHANDLING

Vad har du för photoshop?
photoshop CS4 när jag väl redigerar
Hur redigerar du en bild? färgerna typ
Vilket format sparar du i? jpeg
Vad gör du i photoshop när du inte redigerar bilder? bloggdesigner

ÖVRIGT

Vad var det senaste du fotograferade?
baltic beasts - telge truckers
Vad vill du bli när du blir stor? drömmen: fotograf, verkligenheten: obestämt
Har du sålt bilder? nix
Vad blir ditt nästa fotouppdrag? baltic beasts sista match på lördag
Nu är det sista frågan, tycker du att du är en bra fotograf? vet inte, avgör själv

Kommentarer
Postat av: okänd

jag tycker att du är en bra fotograf.



höhööhöh

2009-08-27 @ 21:05:10
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0