stugan, själv.

Nu sitter jag här, ensam i stugan, och har precis börjat skrämma upp mej. Varför? Det är ingen här, inget kommer hände, jag har min dator, tele och en himla massa filmer. Det kommer gå bra!

Dagen idag var super. Vaknade upp i Magdas brorsas lägenhet (sjuuuukt fin!) och jag, R och M tog oss in till stan och gick runt. Efter några timmar mötte vi upp mamma och pappa, fikade på vete-katten och jag, mor och far åkte och lämnade mej i stugan.

Nu här har jag ätit mat, nästan lyssnat klart på "en förtjusande man" och gjort den svåraste grejen på år och dagar.

På resterande kvällen agenda är det först toa som gäller, sedan diverse filmer och sen högsnarkning.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0