hunger.

Idag hann jag (som vanligt) inte äta frukost i här hemma, hann inte heller köpa på Centralen. Sen var lunchen i skolan .. så galet oätbar att jag sypdde vid synen av den. Det resluterade i att jag inte åt på hela dagen (på 21 timmar för att vara mer eller mindre exakt, vilket f.y.i är rekord^^) Jag och Katrin åkte hem till mej efter skolan och åt goda nachogrejer!
Det satt fint.
Sen spelade vi in en låt och efter det var jag och lämnade av det lilla flickebarnet (även kallad Astrid) vid bussen och hon åkte hem.

Igår var jag btw på Singing Bee inspelning, det var kul! Massa jobbig väntan och mååånga jobbiga småbarn som satt och stirra. Men dansarna var riktigt coola, visste inte att familjen Cullen (+ en Black) försörjde sej som proffisionella dansare. Nu vet jag btw vem som vinner det avsnittet! MIHIHIHI jag tänker inte säga! )(


nått ivirgt barn leker

studion

sällskapet

over and out.

Kommentarer
Postat av: anne

Vilken bild! Är det ett löshuvud?



Du är utmanad på min blogg!

2009-02-05 @ 22:14:57
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: blondinkatrin

hohohohooh jacob )(

2009-02-05 @ 22:26:57
URL: http://blondinkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0