patetisk.

Jag är så töntig, varje gång jag lyssnar på New Moon och de är i skogen så börjar jag grina. Men det värsta är att jag grinar mer och mer för varje gång -.- Första gången såg jag det från ett allmänt perspektiv, andra gången ur Bellas perspektiv och tredje gången ur mitt (aka jag var Bella) perspektiv .. Jag grina mest sista gången ;)

Nu är klockan iaf strax efter 18, ska plugga lite mer och sen sooova! Mår fortfarande bajs, har snart använt upp en hel pappersrulle och det snurrar fortfarande -.- Undra om jag orkar att åka till skolan imorn, min omotivation att dra dit gör ju inte direkt saken bättre -.-

http://www.idiotsdelight.net/acesup.html
Om du inte har nått att göra, rekomenderar jag denna sida starkt ;) Aces Up, det äger sönder! ^^

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0