random.

Fatta vad skönt att ha ett random liv, sova till 8, äta frukost hemma, komma försent till skolan, dega runt i skolan, komma hem runt fyra, ha en fritidshobby.
Mitt liv förtillfället är:
Upp klockan fem, för brådis för frukost, stressa till tåget, köpa onödigt dyr frukost på centralen (=inga pengar), komma till skolan, åka hem, komma hem halv 8, vara vaken till tolv, sova alldeles för lite vilket resluterar i ständig trötthet.

Det är mycket som är kul med att gå i sthlm, men det finns så många nackdelar. Jag önskar att jag verkligen vore en random elev (ibland) som nöjer sej med G. Livet vore lättare.

Som Katerine sa idag: "Ge mej mitt liv tillbaka" (hon är så smart den där )

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0