att bli vuxen.

Nu när jag faktiskt är 16 år, näst intill vuxen, så fick jag en kalender av mamma idag. Jag ska bli den mest organiserade människan som folk känner till! Det var en fin kalender också, från Granit där man kan sätta in en egen bild på framsidan. Det ska jag fixa imorgon kväll.
Påtal att bli vuxen så har jag ju länge planerat att börja dricka kaffe, kan stolt medela att jag har druckit två hela koppar och en hel kaffe latte under mina 15 så unga år. Idag på teorin sa Laban att efter att man har druckit tre koppar kaffe så räknas det som doping .. jag gav där genast upp mina kaffedrickande planer. Så vuxen var jag visst inte.

Jag ser iaf fram emot att bli vuxen, jag känner hur otroligt mycket mognare och förnuftig jag är nu om man jämför med igår! I den här takten kommer jag vara 176 inom tre veckor.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är cool på blogga,

2009-07-15 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0