riga.

Nu sitter vi aterigen pa internet cafet. Vi har gatt heeeeeeeeeeeeela dagen sa alla tre har jatteont i fotterna (n)
Idag gick vi till en marknad, tydligen en som ar kand. FETT KUL! Kopte typ 7 nya nagellack eller natt. Kosta mellan 0.35-0.80 lettiska pengar (en latt = ca 16 sek.)

Ikvall blir det troligtvis middag pa TGI friday och imorgon ar det den sista "shopping"-dagen. Mina pengar borjar aterigen ta slut, jag ar dalig pa att inte shoppa upp alla mina tillgangar.

Nu ska jag sitta vidare har medans jag hor den vackra indian musiken fran fonstret, kanns som att jag ar i sthlm.

Kommentarer
Postat av: katrin

haha pinigt att skicka 100 likadana kommentarer 8-) jag som trodde jag hade hade fått 100 olika :@ höhöhöhööhh...



iaf så kommer jag hem från lodnon 17e bajs juni.... aka jag skulle skriva juli men orkar inte ändra 8-).. höhööhöööööööö......... ha så kul med emelie .. hihihiihihih. 8-) hur långt äre till stooorschtugan? de lär ju typ minst typ 50 timmar att åka dit 8-) .. men men ::



saknar dig mejd!!!!!!!!!! och vi ses snart )( köp pälsar!



pösch

2009-07-03 @ 16:29:32
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0