dagens outfit(s).


Idag när jag gick på stan hade jag på mej mina svarta converse, Rebeccas leggings, klänning köpt i London, Rebeccas sjal (behövdes egentligen inte), kedja från monki, brillor från nån affär och hårband från Rebeccas låda.


Idag när vi var och åt hade jag på mej mina guldiga jesus sandaler från hm, vita leggings från Åhlens, kjol från hm, linne från gt, tröja från ica, brillor från nån affär, halsband från öppenhand, kedja från monki och fläta från glitter. Väskan är inte min eller tillhörde inte outfiten. Rebecca körde med "kan du hålla, den passar ASBRA med din stil med inte med min" som hon kört med i 150 år,

Jag är verkligen i ett behov av NYA KLÄDER!

Kommentarer
Postat av: anne

Den där butiken "Rebeccas Låda" verkar ha massor med braathasaker.



Sv. Ja, att du krälat fram plötsligt, det är ju inte som att du varit superaktiv på bloggarfronten det senaste året...:)

2009-06-27 @ 11:12:17
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: rebecca

Jag har hört att den butiken typ är den bästa i Sverige!

2009-06-28 @ 00:53:02
URL: http://bega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0