göteborg med bikerbrud och nörd.

Idag var en bra dag. Efter att ha kommit fram till hotellet, blivit kvarglömd av mor och far som lämnade av sönerna på metaltown, stirrat, så var vi äntligen på G. Shopping i Göteborg är alltid kul. Jag köpte mina efterlängtade nördbrillor, tantkedja till dem och fick min efterlängtade skinnjacka. En skön tröja toppat på detta gjorde dagens inköp perfekt.


Dagens fortsattes med god middag på en italiensk restaurang, när jag blir gammal ska jag flytta till Italien och äta tomater, mozarella (?), basilika osv osv.

Efter vi ätit gick beni, jag och reni och kollade in metaltown, aka vi stod på en bro där man inte såg eller hörde speciellt mycket. Men det såg FETT ut! Jag önskar att jag lyssnade på den musiken för isf hade jag stått längst fram 24/7.

Jag kan btw med stolthet meddela att jag druckit två koppar kaffe och en kopp cappuccino idag! Jag är imponerad och förut på restaurangen kände jag typ kaffe-sug (aka typ sug efter att dricka nått som är svinäckligt). Kaffe är fortfarande äckligt, inte lika med nästan. Fast när det är ljummet är det näääästan helt okej.



Nu är det nattego som gäller, frukost imorn klockan nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0