äntligen söndag!

Den här helgen (aka tors-sön) har varit alldeles för lång! Men nu är det äntligen söndag, aka det är måndag imorn! :D (jag är inte hjärndöd ....) ^^
Igår var Kattis här, det var kul. Vi gjorde en fett bra film som jag lägger upp imorn/övermorn.. Sen så kollade vi på andra chansen och SHIIIT vad dåligt det är ... sooorligt.

Idag är det som sagt söndag och det enda jag har på schemat idag är de där härliga 30 minuterna på crosstrainern ... Sen ska jag göra allt jag kan för att dagen ska gå så fort som möjligt!!! Wiihii ..... För efter måndag är det tisdag, sen efter tisdag är det ONSDAG! :s höhö.

over and out.

Kommentarer
Postat av: anne

På onsdag är det onsdag! :)



Du är utmanad på min blogg! :)

2009-03-08 @ 16:42:41
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0