dålig insiration utan fingeravtryck.

Nu sitter jag här och har börjat med London-filmen. Den kommer bli jättedålig för jag har INGEN inspiration och vet inte vad jag ska göra härnäst. Det är tråkigt.

Sen lite tidigare idag när jag lagade mat (feeett god middag var det idag) skulle jag ta ut en form från ugnen och lyckades bränna mej"/ Så jag kommer typ inte ha några fingeravtryck kvar :'( höhö. Jag ska bli tjuv )(

Iaf så är det rixFM festival imorn men vi kan typ inte åka dit för vi kommer inte hem på nått sätt så imorn händer inget och på lördag händer ALLT (aka baltic beasts spelar match, Arsenal spelar match OCH esc går av stapeln) -.-

Jag håller btw på att läsa "the it girl" serien, aka av författaren som skrivit gossip girl. Galet bra böcker, ytliga och härliga, precis i min smak ;) De rekommenderar jag *-)

Nu ska jag skära av mej mina lår för de gör så galet ont och sen fortsätta stirra. HM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0