ilife '09.

För några veckor sen fick jag ilife '09 av mina föräldrar. Det är så galet bra! Seriöst, imove är mitt favvo programm och i '09 versionen kan man ha slowmotion + fastmotion (8-)) och massa teman på sina filmer.





Och i garageband '09 finns det massa lektioner, och T.O.M en stämmare till gitarren, det är inte alla datorer som har!



iweb är ett prgram där man kan göra egna hemsidor och sen lägga ut på internet, tyvärr kostar det. Men mab får typ 60 dagars gratis-tid först.



I iphoto har de gjort snygga menyer och lagt till typ en "ansikts"- och "plats"funktion. Jag har inte testat den än, men jag läste nånstans att de sammarbetar med facebook så man kan ladda upp bilder från iphoto så taggas de direkt. Det ska jag prova nån gång ;)



Jag är iaf jätte nöjd med ilife, det bästa är som sagt imovie. De har laggt till jättebra och smarta saker i alla programmen.

Jag älskar verkligen att ha Mac <3





Kommentarer
Postat av: katrin

re: ah den ligger på köksbordet

aaah.. i guess so, de lär ju endå inte funka

2009-05-14 @ 15:00:22
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: bega

värd film. svar j-a

2009-05-25 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0