02.38

OMG VILKEEEEN FILM! Jag sitter här och darrar typ av någonting-ig-het. BEST FREAKIN' MOVIE EVER!!!! Asså SLUTET!!!!! GAAAAAAH! Vill se igen. NUNUNU! Roligaste var nog innan bion de såg. EDWARD ÄR SÅ SNYGG SÅ MAN DÖR! Allt var så stört bra gjort. BELLA SPELADE ASBRA! Alla fnittrade nervöst hela tiden och alla killar (de få som var dör) suckade och lät nått så fort diverse varulvar och vampyrer visades med baröverkropp. SÅ STÖRT BRAAAAA! JAG LÄNGTAR TILL DIVERSE DISSKUSIONER IMOOOORN! (Typ hela mk var där, jag gillar't). !!!!!!!!!!! *****GLAAAAAAAD*****

Tror ni jag kommer kunna sova? Det tror inte jag.

Godnatt.

(KOLLA PÅ NEW FREAKIN' MOON NUUUUU!)

FREAKETIFREAKFREAKFREAK. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0