22.22

En liten fundering såhär på kvällskvisten:

Ni vet ju att det finns en hel del människor som har skrattgropar. Jag tycker det är fint och att alla som har det ska vara glada för det. (Jag hade en kompis som berättade att hon tränade varje kväll för att få dit de där groparna på kinderna.) Så, om ni har fina små gropar på era kinder - grattis.

Sen om vi vänder uppmärksamheten till mej.



Vad 1000an är det jag har? Skratthål? Skrattkratrar? Skrattfördjupningar? Skrattskrevor? Skrattbombnedslagshål? Välj själv. Jag ska i alla fall sluta rör munnen, för så fort jag gör minsta lilla ansträngning gräver de där hålen ner sej i mina annars så släta kinder. Nej snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0