arg.

Jag sitter här väldigt upprörd efter diverse klagomål på min supersnygga minneskortsläsare ..... Vad är ni ute efterlixom? Är ni bara ute efter att såra den/mej? Ni lyckas iaf inte, vi är starka tillsammans. Gå och dra nått gammalt över er vettja ..

Idag har iaf varit en helt okej dag, kommer typ inte ihåg vad som hände. Rörlig bild lektionerna är de tråkigaste på hela veckan iaf, synd. Vi hade sisådär 1 - 1 och en halv timme på oss att komma på en idé och min grupp satt typ först och stirra en timme och en kvart, skrev ner en asbra idé på 1 minut typ och sen var vi klara för dagen. Jag tror iaf att filmen kommer bli grym!

Imorn har vi först sovmorgon och sen idrott, Katrin kommer hit nångång på morgonen för att Länis bajsar och sen ska vi bege oss i relativ gemensantrupp (buss/cykel) till Bjöörns cykel osv. Himla intressant.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0