london efter.

Som jag har sagt så många gånger förut: London var, är och kommer alltid att vara London. Därför känner inte jag att någon förklaring om hur resan var, vad vi gjorde och hur mycket jag vill tillbaka behövs.

Jag har tänkt visa vad jag köpte där (vilket var förvånasvärt lite, med tanke på de typ 3 timmarna vi spenderade på Primarket och alla gånger jag tänkte "nej, nu måste jag sluta") (kan lägga till att min klädväska dit vägde 8,5 kg.. hem vägde den fortfarande bara 11,9 kg.. även fast jag typ svimmat 14 gånger inombords för jag var helt säker på att den vägde nånting runt 25 kg.) (Bra känsla, tack jag vet). Hur som helst.. tillbaka till sak: Jag har tänkt visa vad jag köpte där så allt efter som, alltså i typ D.O.B:er (dagens outfit bild:er). Spännande, jag vet.

Nu måste jag verkligen duscha. Så, hejdå!

Kommentarer
Postat av: ylva

jag ser framimot att se outfitsbilderna! :)

2010-08-30 @ 15:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0