istället för att blogga kan man sammanfatta sin dag i en fin lista. bra va?



Dagens mående:
även fast dagen har varit mindre spännande så har jag mått bra, faktiskt.
Dagens låt: the way we get by (sommar, sommar, sommar)
Dagens frisyr: i mitt hår går det inte att ha en frisyr.. allt blir bara bajs..
Dagens klädsel: svarta strumpbyxor (ovanligt), grå super-skön-fetis-mjukis-tröja.
Dagens händelse: vakna, äta, skola, äta, måla, imovie, idol, sitta
Dagens planer: med tanke på att det är 30 minuter innan dagen är slut: borsta tänderna
Dagens vill ha: äventyr
Dagens saknad: galenskap
Dagens fundering: varför insisterar jag på att måla mitt rum när jag uppebarligen inte kan?
Dagens bästa: mattelektionen. luraaad. nibajs sången var rätt så bra :)
Dagens behov: nya kläder
Dagens köp: inget för mina pengar... snacks för mor och farmins.
Dagens mat: mackor, pannkakor, mackor, gryta, snacks. värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0