en irriterad värmlänning.

Några störiga saker såhär en timme innan spöktimmen. (Störiga, är det ett ord eller är det värmlänningen i mej som busar?)

1. Folk som kommenterar anonymt. Gå och dö. Finns det nått töntigare? "Hej, jag har en taskig åsikt om nått men jag är så äckligt mjäkig att jag vågar inte stå för den, så jag kommenterar anonymt och hoppas på att få ut nått av att vara dum mot andra!" Verkligen asballt tycker jag, som är (som alla vet) coolast av alla myror i myrstacken (så att säga).

2. Folk som facebook:ar "Åh, bästa kvällen" typ och sen facebook:ar massa mer under kvällen. Hur underbar kan kvällen vara om man sitter inne och trycker på facebook?

(Insåg nyss att #2 på listan kunde misstolkas. Ofc är kvällarna då man sitter hemma själv framför facebook de bästa, men jag menade när folk skriver att de är på fest och har askul - den nivån.)

Kommentarer
Postat av: katrin

haha kvällarna framför facebook är alltid de bästa! <3333333

2010-02-05 @ 23:35:08
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: anne

Heja Ester!!! Mera sådana salvor!

2010-02-06 @ 17:01:15
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0