när vi har rörlig bild..

Jag började morgonen med att träna. Hör och häpna. (Ja, ni får lägga er och dö på golvet av förvåning om ni vill - jag gjorde det..) (Men iofs la jag mej på golvet i ren utmattning, efter att ha försökt att inte spy på nån.)

Nu sitter jag och har rörlig bild, läraren har satt oss i ett rum för att kolla på film medans alla som inte är klara gör klart sin film. Men som tur var är det frivilligt att kolla på filmen, jag tänkte att jag kollar på den ändå så jag kan döda en timme eller två. MEN jag starta datorn också och då smyger han fram till mej innan han drar in till det andra klassrummet och säger:
"Du ska kolla på film nu."
- Jag tänkte: Det var frivilligt att kolla på filmen, jag kanske bara försöker få en läxa eller två klar, dumskalle.

Två andra nyss-blivna-klassiker:
"Jag fick reda på det för TRE veckor sen! Man måste få reda på saker lite tidigare"
- Jag tänkte: Tre veckor är som en livstid, dumskalle.
"Jag bryr mej ju inte om ni är klara på redovisningen, jag kollar bara på filmen!"
- Jag tänkte: Varför har vi ens en deadline om den ändå inte spelar nån roll, dumskalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0