long time no see.

Hej min kära blogg.

Jag var inne och läste igenom lite inlägg i jakt på att komma ihåg när det senast var jag klippte mig. Det lutar åt att det skedde nångång i mars. Mars?! Menar jag allvar, det är ju typ... fem månader sen. Borde kanske klippa mig igen snart så jag slipper klippa sisådär 56 cm nästa gång. Nåväl.. Vi ser ju.

Annars då? Ja... Jag har precis börjat trean och det är ju kul och så.... inte..... Jag är trött på skolan och jag vill bara ha det överstökat. Kursen UF har precis börjat och jag ska äga sönder Hans-style... Solo... (höhööh).

Påtal om Hans... How I Met Your Mother... Åååh.. Har du inte kollat på det - gör det. Det är det bästa i hela världen och det är så roligt så jag vet inte vad. Alla djupa livsläxor jag har lärt mig, har jag lärt mig därifrån.

Nu är gröten klar (vi har inga mackor hemma för NÅN (hint till valfri i min familj om nån läser) har inte vart och handlat) så jag måste tyvääääääääääääärr gå nu. Hejdå hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0