die facebook, die.

Igår laggade Facebook S-Ö-N-D-E-R. Det gick inte att kommentera inlägg utan att trycka typ 50 gånger. Tydligen så kunde det beteendet anses som irriterande eller stötande för andra, så jag har blivit avstängd från att kommentera. Det betyder att jag inte kan tacka alla som har önskat mig en bra dag idag. Jag hatar det.

Jag blir verkligen så himla glad att det är så många som tänker på mig på min dag och så kan jag inte tacka dem personligen, utan jag måste tacka alla i en hög. Det känns så opersonligt och trist.

Nåväl, jag skickar över lite telepatiska "tack" till alla som har skrivit och hoppas att de känner det. Och om du läser det här kan jag ju lika gärna passa på att tacka dig igen. TAAAAAACK!

(Kanske ska skjuta in en liten snabb btw att jag fyller 18 år idag. För exakt 18 år sen var jag en liten ful knöl och nu är jag myndig. Det känns helt stört!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du har haft världens bästa dag esteeeeeeer! nu får vi äntligen köpa trisslotteeeeeeer! hihihi puss

2011-01-18 @ 23:28:43
URL: http://middleclass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0