påsklov.

Påsklov måste vara en av de bästa uppfinnigarna någonsin. Jag gör absoult ingenting vettigt men det gör liksom ingenting. (Bortsett från, självklart, PA-rapporten, som ska vara klar snart och vi inte ens nästan är klara. Men som mitt nya favoritmotto lyder: You win some - you lose some).

Josef tog sitt pick och pack och flyttade till Irland (läs: Irrland, inte Iirland som mamma säger) imorse. Okej?... Så jag är numera familjen Nilssons enda hemmaboende barn..... Återigen; win - lose-du vet.
Nu ska jag fortsätta med min jag-gör-absolut-inget-av-vikt-och-det-är-så-himla-värt-stil för imorgon drar jag, Rebecca och mamma på spa. Ah, det är sant. Rebecca slutar röka och jag får åka på spa. Ibland är det inte en win - lose-sitatuion utan rent av en win - win-situation!
Herrå!

Kan btw i en form av P.S. berätta en anekdot från min barndom. När jag spelade innebandy "kallades" jag för easter (inte säker på av vem - kan ha varit bara av mig själv). Så därför gillar jag påsken! Mitt namn står överallt och jag är så himla glad hela tiden. He. He. He.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0