19.51

Failskitkorv.

Här är jag superhurtig och crosstrainar medans jag kollar på film. Men tyvärr är jag alldeles för inne i filmen att jag inte hör när de 45 minutrarna har gått utan fortsätter ett litet tag. När jag sen tycker att 45 minuter var väldigt långt bestämde jag mej för att kolla hur länge det egentligen är kvar och då upptäcker jag skiten! Tiden hade redan tagit slut och eftersom jag så hurtigt hade fortsatt nollställdes crosstrainern. För att sammanfatta: jag kan inte kolla hur långt jag sprungit och hur mycket jag bränt. Något som jag noga skriver upp för att kunna stolt kolla tillbaka. Det enda jag vet är att jag ct:a (crosstraina) i 50 min. Bra jobb Ester!
Sen hade jag styrka. 50 situps, 50 armhävningar, 50 rygglyft och 50 av något som skulle vara sidarmhävningar men som förodligen mest liknade en spratlande landkrabba på rygg. Jag har verkligen inte muskler.

Kommentarer
Postat av: cool

hahahhaahhhaha vad är sidarmhävningar...

2009-10-15 @ 20:22:29
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0