gårdagens shopping, intressant, jag vet.

I brist på andra bloggämnen tänke jag visa vad jag köpte igår när jag var i Stockholm:



Jag älskar mitt nya ryska-dockar-armband.. Köpte det faktiskt på Gina Tricot (99:-), oväntat, jag vet.
När jag visade pappa mina nya skor (149 :-, urban outfitters) skakade han bara på huvudet. Jag misstänker att han tycker att jag har liknande, förstår inte vad han menar med det.
Nitarmbandet (49:-) och det svarta bandet (9:-) kommer från punkshop, faktiskt en av mina favvo affärer i stockholm.

En rolig grej som hände igår var när jag var inne på en annan sk. "emo-affär" och skulle testa diverse tyllkjolar. Jag provade en som såg ut så, i två olika längder:


Men den ena var för lång och den andra för kort.
Sen testade jag en annan modell (hittar ingen bild) och den var ju .. snygg? Typ neonfärgat tyll med inbyggt "korsett", assnygg verkligen.
Han som jobbade där (typ indier, typ 40 bast med lång svart kappa) kom och höll upp en kjol som såg ut ungefär så här:


(Den han höll upp var, om jag minns rätt, ÄNNU mer extremt med snören som hände och nått metallfärgat, typ en kedja och massa!!)
Jag och Magda kämpade för att hålla oss för skratt..
Jag insåg att han inte riktigt visste vad jag var ute efter så jag tackade för mej och gick därifrån.

Jaha, man kanske var tvungen att vara där för att se det roliga i det 8----).

En liten btw, märket som jag provade kläder ifrån heter "Hell Bunny", coolt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0