bara en grej.

Nu sitter jag här i skolan och jag tänkte bara passa på att uttrycka min kärlek till dej ****** ... Du lyser upp mina dagar, det är du som får mej att vilja leva, det är du som gör det värt att pendla. Om du ändå kunde förstå min kärlek till dej .. Du är bra på så mycket, speciellt på den där grejen du gör så bra. Jag ÄLSKAR dej! <3333333333


Jag älskar också att det finns en sak som kallas för ironi x)<33

Nu ska jag snart ha tyska, det är tråkigt. Anders tycker vi ska ha lektion 17.20 .. Kul-Jul hejhejhejj.

over and out.


Kommentarer
Postat av: anne

Men nästa vecka ska du till Östersund ochh i augusti på Madonna! :)

2009-02-17 @ 20:35:35
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0