melodifestivalen 09 - del 2.



Bidrag 1:
Show Me Heaven
Fläschiga 100 åringar .. Det är som Kate Ryans farmödrar =) Kan inte riktigt hålla eller sätta en ton. --moooving on-->



Bidrag 2:
Jag Ska Slåss I Dina Kvarter!
Jag gillar Lasse Lindh, aka hans röst. Skön fartfylld låt, fast som sagt, SVENSKA! -.- Jag ska skrika så högt så att änglarna ramlar ner! HAHA! :D Bra låt. Ska köpas.



Bidrag 3:
Never Been Here Before
Nån försöker vara en ungdomlig Carola .. Fiasko.
Håret var ju fint iaf ...




Bidrag 4:
1000 Miles
Dehär är bra tror jag, typ som Pudles:D Både jag och mamma tycker att det är bäst hittills. :D ^^ Jag älskar rocksångarnas röster. De är så coola!



Bidrag 5:
Kärlekssång från mej
Jag älskar Markoolio, han äger fett! Ful kostym dock^^ Men grejen är den att jag kan aldrig ta honom seriöst. Efter Dr. Mugg är det kört! ^^ HAHAHA!
Första tonen i refrängen låter precis som i "caaaan you feel the looove toonight"
HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHA! Feeeett kul när de drev med Ryssland, med skrille-åkarn och fiolspelarn i bakgrunden! :D



Bidrag 6:
It's My Life
Wiiihooo! ^^ Typ KOM IGEN NU ALLIHOPA!! Och den segare än innan. Det är som att hon sjuger för mörkt, ocharmigt. Jag saknar "whats in it for me" ^^



Bidrag 7:
What If
Tråkig låt, Frida Öhr (eller vad hon heter) borde ha gjort nått solo istället. Shit va cool röst hon har! :D Tönt kompisar.




Bidrag 8:
Hope & Glory
Månsan Smånsan är cool. Här har vi nya rix fm låten :p Men det gör inget för Måns är såpass cool! ^^ "Im still standing for hope and glory" låter precis som "I hear Jerusalem bells are ringing" men låten var bra =)

Jag hatar programledaren! Hon är så överdriven och .. äcklig. Tråkigare och mer fejkad får man leta efter. Återigen, jag saknar Björne och Crille .. ^^

HEAT och Måns vidare.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Mackan

Aka betyder "also know as", typ mera känd som. Inte dvs. eller vad du nu hade tänkt sätta in under texten om Lasse Lindh.

2009-05-22 @ 10:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0