utmanad.

Återigen har jag blivit utmanad av Anne.

"Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du minst 8 personer som du utmanar. "

1. När jag sover för lite blir mina språkkunskaper lidande, speciellt grammatiken.
2. Jag tror att mina två hjärnhalvor inte är överrens, därav den dåliga självdisciplinen
3. Jag ska inom en snar framtid fixa näsan och göra en läppförstorning (det låter så fett kul ^^)
4. Jag har haft tandställning i drygt 10 år
5. Jag kan inte somna om jag inte kollar på nått, gärna scrubs
6. Jag är helt besatt av Twilight serien och önskar att jag vore en vampyr, gärna Bella. (fast kom på idag att mina två favvo-sysselsättningar i livet är att äta och sova, och vampyrer gör inget av dem ^^)
7. Jag mår illa av allt för hurtiga människor
8. Katrin och jag har varit kompisar under en hel graviditet

jag har inga att utmana, för ovanlighetens skull.

Nu ska jag börja tänka på refrängen.

over and out.

Kommentarer
Postat av: anne

Fixa näsan och göra läppförstorning...Det låter det! ;)

2009-02-07 @ 09:25:39
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0