bloggabstinens.

Jag vet inte riktigt vad som har hänt men jag är verkligen på G att skriva blogg, kan vara pga av min sjuka rastlöshet. Bestämde mej nyss för att jag skriver ett inlägg till och sen går jag och lägger mej.

Kan presentera personerna i mitt liv.

Katrin, kvinna, glad (+ familj ^^)        Rebecca, syster, cool (+ min familj)

Edward Cullen, vampyr, härlig                           Andrei "Shavi" Arshavin, ryss, härlig

Glöm inte KGSB + Griffins.
Sorligt många 8-)

Haha, jag älskar den här bloggen, verkligen intressant och läsvärd. Men .. det är ju kul med bilder iaf.

Nu ska jag ta och sova snart.
Godnatt.

over and out.

Kommentarer
Postat av: anne

Så jag är familj....?

2009-01-18 @ 16:04:09
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Therese

Twilight är så bra <3 och Edward Cullen är mega snygg ;)

2009-01-19 @ 15:22:38
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0