söndag 18/1.

Eftersom jag måste ha allt i kategorier nu så skriver jag ett till inlägg om min dag, minus hockeyn.
Jag väcktes av skönsång och hade sedan brådis till Gnesta. Efter träningen där åkte jag och mamma till Skärholmen (aka SKHLM, som jag äntligen fattade stod för Skärholmen och inte b-ig version av STHLM!), åt mat och shoppade lite, med betoning på lite. Jag tänkte ta kort på det jag fick, men min dator har ingen minneskortsgrej så jag måste leta fram sladden och det orkar jag inte. Mamma var dum och ville inte köpa en FETT snygg dataväska från nån affär för bara 1400 .. snålt. ;)

Imorn är det dax för skola igen, det orkar jag inte med! Jag vet inte vad jag ska ha på mej heller.

Jag fick en plånka idag också, aka en visitskortshållare som är silvrig och glittrar fint, precis en som som Katrin fick, fast inte rosa. Hoppas hon inte blir arg. ;)

Nu är klockan alldeles för mycket, och nu är jag ju vuxen och ansvarstagande vilket betyder att jag ska gå och lägga mej på stört!

Godnatt.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0