100 år senare.

Det är ju egentligen inte mer än logiskt att det tar lång tid att åka genom hela sverige, men denna gång är helt gaaalen. Vi har åkt i 100 år men har bara kommit till fjäll räven outleten ......... aka typ 1 meter.

Vi stannade i Umeå och åt japansk mat, snubben som ägde indiska i nyköping (restaurangen) ägde tydligen den restaurangen nu för tiden. Litet land.

Jag har velat ha ett par skor från skopunkten sen vi var i norrköping för nån vecka sen, skulle köpa dem då men då hann de stänga innan jag gick tillbaka dit, och så såg jag att det fanns en skopunkten i umeå och skorna fanns där - men sjääälvklart inte i min storlek ..... -.-.-.-.-

Nu ska jag stirra vidare. Hörs när jag kommer hem (om vi någonsin gör det, och för tillfället ser inte det så lovande ut).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0