norrköping.

Idag har mini-familjen, aka familjen utan is och jos, varit i norrköping. Vi åkte aldrig in till stan utan var bara på igel-nått. Jag hitta ett par skor från skopunkten som jag ska köpa, de hade stängt när jag gick tillbaka och så fick jag en ny favvo-tröja (eftersom jag pajja den första med ketchup "/)
Sallad åt vi också och det var den snålaste skiten jag varit med om ... jag ville ha paprika som ett tillbehör och jag fick hela tre paprikaskivor, jättegereröst, verkligen.

Rebecca fick en ny "blogg"-dator idag, mamma föll inte för min "mamma, ska vi köpa en varsinn blogg-dator med mobiltbredband så jag blev utan "/

Nu ska jag lyssna vidare på Harry Potter 6 och spela tetris på fejjan, aka det enda jag gör nu förtiden, love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0