ö-vik och scandic, en tradition.

Här sitter vi, tre trallande syskon (fjärde töntar sej nån annanstans), med varsin laptop (Isak har två) i famnen. Jag och Rebecca kom nyss in från att ha suttit på en bänk utanför hotellet i 340 år och stirrat ... Det är så himla tråkigt att sitta på det här äckliga rummet och stirra, jag är så hiimla rastlös.
Den enda som inte spöar ner sej själv av uttråkig-het (?) är Isak som sitter och spelar Grandia eller nått och klagar över att hans arm är i vägen. "Såga av den då" sa Rebecca och jag skrattade högt. Typ det roligaste som hänt ikväll... Ni förstår nivån.

Jag var med Katrin iförrgår/igår och vi kollade på Saw 3, så gaaalet äcklig -.- Jag har typ haft ont i knät hela dagen bara för jag tror att nån håller på att skruva sönder det. Eeeeeeeeeeeeeeeewaaaa.....

Nu ska jag skratta mer åt Rebecca när hon gör idiotiska drag på tetris. Jag menar, jag är ju en sån stjärna själv. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0