det värsta en förälder kan säga:

"Ni får ju göra som ni vill, men ni vet ju vad jag tycker.. jag vill ju att ni ska komma hem och så.. men ni bestämmer ju.. jag kan inte styra över er men ni vet ju vad jag tycker. Gör som ni vill..."

Fredag är den dagen vi tar vårt pick och pack och beger och ner i landet. Alla i familjen Luleå och familjen Nyk hatade min idé (som jag faktiskt vågar säga var den bästa idéen jag någonsin haft). WHATEVER!

Idag var jag först på stan med B, sen drog vi till stranden (jag vann över Magda på mack-kastning) och sen drog vi till allstar och kollade på Sverige - Malta. Det var kul.

Nu är det sleep-time för det är frukostmöte hos RåM imorgon klockan 10:30 sharp. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0