midsommar i stugan.

Midsommar i år var en särskillt fartfylld upplevelse. Eller..? Farmor och farfar och mormor och morfar kom till stugan och vi åt. Det var typ det;)

Idag satt alla 4 barnen i familjen Nilsson med sina datorer i knät (inte Isak iofs för han har ingen bärbar, vore lite jobbigt). Förstår inte varför mamma och pappa tycker vi sitter för mycket framför datorn? Skumt.

Sen var jag och Rebecca nere och fotade vid vattnet. Efter det när vi kom upp till huset tänkte jag vara duktig och släcka ljusen som var tända utanför. Det slutade med att jag kom inspringande i stugan och skrek:
"MAMMA, MAMMA HJÄLP MEJ JAG HAR STEARIN I ÖGAT!!"



Min fråga är varför jag typ har lika bred mun som Shavi på bilden? Snygg iaf! (Man ser inte så tydligt men jag ville bara visa stearinet som stänkte i mitt ansikte. Till vänster om näsan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0