fulaste saken jag sett.

Jag har absolut inget att skriva om. Min nagel har typ gått sönder mitt i så det gör ganska ont. Det är tråkigt.

Tänkte visa typ den fulaste saken jag sett i hela mitt liv:



Denna .. vas? fick pappa i gåva när han var i Kina nyss. Jag vet inte vad ni tycker, men jag hade blivit jätteglad.

Iaf så händer inte så mycket om dagarna nu för tiden, det är ganska skönt.
  Jag sitter här och funderar på vad jag ska göra nu när Katrin åker bort. Ingen större framgång har jag.

Idag när jag lagade middag skulle jag hacka lök, aka trycka på vår lökhackare. Helt plötsligt ser jag lite blod (blog i Hagfors) på bänken och ser att jag skurit mej på tre av fem fingrar på högerhanden. När hände det? Ingen vet! Det slutade aldrig blöda vad jag än försökte med. Inte ens när jag satte tejp jättehårt en bit ner på handen slutade blodflödet! Inga plåster hade vi heller. Jag lyckades få det att sluta när jag typ 100 år senare satt tejp på såren, argt. Smart.

Kommentarer
Postat av: katrin

du ska få plåster i födelsedagspresent 8-) (;

2009-05-18 @ 22:28:38
URL: http://ka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0