jaha?

Nu är det officiellt (om jag kommer in alltså) att jag ska gå om ettan. Det känns segt men ändå bra. Jag ska gå mediekommunikation aka samhäll-media, och jag tror jag kommer trivas bra på programmet. Men att gå om ettan tycker jag känns som ett slöseri på ett helt år! Inte för att året som har gått har varit dåligt (eller alltså .. ja) men det har fortfarande gått ett HELT år. Det känns så segt. Men men. Imorn ska jag prata med skolan och så ..

Det är så irriterande för när jag bytte till Gripen från saltis var jag som glad och lättad, typ som att en tyngd var lättad eller nått .. men nu känns det bara ÄNNU tyngre .. jag är inte ens glad. Jag kanske bara har kalla fötter eller nått men det känns konstigt. Men åandrasidan vet jag att jag natur inte är min grej så det blir nog bra sen ..

Jag kan iaf skryta med att säga att det inte är alla som kommer ha börjat ettan tre gånger under loppet av ett år. Höhö. Om det nu är nått att hänga i granen ;) Jaja. Jag ser iaf mej själv som en samhäll-media person än som en natur person. HM. Det blir nog bra. Jag kan ju också skryta med att jag nog inte kommer behöva plugga mer innan sommarn. Det är ju skönt. :)

Nu ska jag filosofera vidare på livet (aka kolla på sagan om de två tornen) och sen ska jag gå på toa .. men jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0