myrdödaren.

Random bild, för att jag tycker att det är kul att redigera exakt likadant varje gång!


Idag på svenskan skulle vi berätta om ett gammal minne.

Min hisoria löd:

Jag var runt 7 år och bodde i Värmland. I vårt kök hade vi massa myror. Mamma tog en tallrik med sirap och ställde där myrorna var och jag såg på medans myrorna dog. Och jag gillade det. Därför tog jag själv en tallrik med sirap och ställde på samma ställe som mamma hade gjort. Men det var bara en ynka myra som gick ner i sirapen (läs: som jag tvingade ner i sirapen). Det dög inte tyckte jag, så jag tog med mej tallriken ut och ställde mer eller mindre i ett myrbo i vår soptunna. Där dog massa myror, det tyckte jag var kul.


Kommentarer
Postat av: anne

Jag vet inte vad jag ska tänka efter den där myrhistorien.

2009-10-08 @ 20:55:28
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0