godnatt.

Av någon anledning har mitt Firefox gått och hängt sej. VAD SKA JAG GÖRA NU?! funderade jag lugnt. Sen kom jag på att, som den lyckliga Mac-ägaren jag är kan jag ju bara använda Safari. Jag gillar Safari, det är så snyggt.

Hur som helst, Kanada vann nyss OS-guld (SCOOORE!) och min nya favoritspelare gjorde mål precis efter att både jag och mamma sagt "Jag tror Crosby kommer avgöra" och snabbt tillagt av mej "Jag hoppas i alla fall att han gör det!"
Min trackpad har också mer eller mindre dött, i alla fall skrollfunktionen.... Det går så sakta att ett barn hinner födas, växa upp, bli doktor och sen dö av ålder innan jag kommer ner dit jag ska på sidan....
Nu är det i alla fall jag som sover. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0