jag ser det snöar, jag ser det snöar *skjuter sej själv*.

Läste på Facebook för ett tag sen att det skulle komma 15-20 cm (eller mm, ingen vet) snö under natten. Jag dog lite, nyvaken som jag var. När jag senare mannade till mej och gick upp vågade jag nästan inte kolla ut genom fönstret för jag, trot eller ej, gillar mitt liv för mycket. Tillslut klarade jag inte av trycket från min hjärndöda sida av hjärnan och kollade, och vet ni! Jag kunde inte se den minsta lilla mm ny snö! Jag hindrade den segerdans som var påväg och gick och duschade istället.

Hur mycket sätter ni på att jag kommer vara tvungen att äta upp mina ord (eller snön, vi ser ju) under dagen? När jag sitter här ikväll kommer jag nog sitta död pga all snö.

Nåväl, frukost och låtsas-att-kolla-i-matteboken time! Pling.

Kommentarer
Postat av: anne

Jepp. Nog är det en 20-30 cm som kommit. Tror jag.

2010-01-27 @ 21:20:21
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0