ägd av sniglar.

Eclipse var väldigt bra. Orkar inte skriva ner allt, mitt tips: gå och kolla och få en egen åsikt.

Jag har sovit i tält de senaste dagarna (varför? ingen vet) och igår när vi kom hem från Eclipse (filmen, inte Kenzas favvoställe på Kreta fniSS) var jag trött och tänkte kasta mej ut i tältet. När jag hurtat in med datorn i högsta hugg (nämnde jag att tältet stod på gården och jag hade en förlängningssladd ut så jag skulle kunna ha datorn där?) och satt mej på madrassen såg jag.... alla sniglar.. Ew. Av någon anledning tyckte jag att det var en smart idé att lämna tältet öppet under dagen, så alla sniglar tyckte det var en bra idé att snika in. Jag bestämde mej ganska snabbt för att sova inne.

Idag har jag tagit ner tältet (alla sniglar hade dragit - tack gode gud), rensat i jorgubbsladet/plockat jordgubbar och sen inget mer. De resterande planerna för dagen är oklara. Jag ville bada, men sen såg jag att det var halvdåligt väder. Dö.

Anyhooo... TTYL.

Kommentarer
Postat av: anne

Egentligen borde jag väl länka till dig och K nu!

2010-06-30 @ 19:55:48
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0